Complaint: Vliegtijden

user-120698 on 10 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan het begin van de maand een vliegvakantie geboekt naar Icmeler(Turkije) all-incl. Wij reizen met een baby en willen het liefst zo lang mogelijk weg. Daarom hebben wij een reis uitgezocht met zo gunstig mogelijke vluchttijden, namelijk heen om 05:00 op 30-8 en terug om 21:00 op 8-9. Na een paar dagen werden de tijden al veranderd naar 16:00 heen en smorgen terug. Direct hebben wij verhaal gehaald bij een medewerker van arke. Zij verteld dat alles onder voorbehoud was en inderdaad de volgende dag stonden de oude tijden er weer. Maar inmiddels zijn de e-tickets klaar en de vliegtijden zo goed als definitief en vliegen we dus om 16:00 uur heen en hoogstwaarachijnlijj smorgena terug. Ipv 10dagen lekker van de zon genieten, dus maar een kort weekje van 8 dagen! daar wij wel voor 10dagen betalen!

Desired solution:

als ik 8dagen had willen gaan, had ik die zelf wel geboekt, dan had ik ook maar voor 8 dagen betaald. Het liefst zien wij dat wij smorgens heen vliegen en savonds weer terug. Waarschijnlijk zal dat dus niet meer aangepast kunnen worden. Ik vind dit echt misleidende informatie en eis dan ook voor 2dagen ons geld terug!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 augustus 2012 een schriftelijke reactie per post naar de klant verzonden. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of