Complaint: vliegtuiden misleidend

user-121814 on 15 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In plaats van 4.30 u vliegen op 02-09-12, is de vlucht verplaatst naar 19.00 u ‘s avonds.
hierdoor mis ik een volledige dag, annuleringskosten zijn i.v.m. het late sturen van de e-tickets 532,-.
Na contact te hebben gehad met Arkekreeg ik te horen:” dat is normaal bij chartervluchten???? en daar kunnen we niets aan doen.”
Dit moet ik dus maar accepteren, werkelijk als ik in mijn werk de mensen zo zou behandelen dan kreeg ik de ene na de andere klacht aan mn broek.

Desired solution:

andere vlucht, compensatie, desnoods andere vertrekdatum.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 10 september 2012 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of