Complaint: Vluchttijd verandering heen en terugreis

user-179968 on 23 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het boeken bij arke (arkefly,Holland international, tui)

Speciaal op de gunstige vlieg tijden geboekt.

Nu veranderen ze 3weken van te voren de heenreis van 05:15 naar 20:45

En een week van te voren de terugreis van 20:05 naar 12:05.

Weg twee dagen. Belletje naar arke en ze berusten zich op het reglement en dus pech gehad.

Ik hoor van collega’s dat ook zei dit bij arke/tui/Holland international/arkefly ervaren of ervaren hebben.
Ook het reisbureau geeft mij te kennen dat dit de laatste tijden niet anders is bij arke enz.

Is dit nu om mensen te lokken met. Mooie vliegtijden????

12jaar gevlogen met Transavia en dit nog nooit gehad op een keer met uur vertraagt na.

Desired solution:

Heen of terugreis in de buurt van oorspronkelijke tijd , en voor de toekomst andere aanpak van vluchtplanning bij arke of geen tijden meer vermelden bij pakketreizen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 24 July 2013 at 17:35

Arke is helemaal niet met een oplossing gekomen.

Heb nog helemaal niks van ze behoorden dus is deze klacht nog steeds bestaand!

Daarbij ga ik volgend jaar met hele familie op vakantie 14personen. Als arke nou met oplossingen komt e.d. Dan hebben zei misschien een boeking te pakken.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 23 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar het reisbureau van de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of