Complaint: vluchttijden

user-196298 on 12 December 2013 about Neckermann Reizen in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor de 5e keer zet ik onderstaande klacht op deze site. Ook heb ik al tig keer mijn reserveringsnummer doorgegeven en gemaild maar heb tot op heden nog nooit een reactie ontvangen.
Reis geboekt via reisbureau. Vluchttijden konden iets afwijken. In ons geval is de heenvlucht gewijzigd van 06.00 uur naar 19.00 uur en terug van 21.00 naar 23.59 uur. De vlucht waar wij eerst mee zouden vliegen bestond nog wel, maar ze hebben ons met 2 kleine kinderen van 3 en 1 gewoon op laatstgenoemde vlucht gezet. Bij de klantenservice van Neckermann werd er doodleuk dooreen zekere Ingrid van cliëntenservice gezegd dat we maar een lijnvlucht hadden moeten boeken (terwijl wij dat niet kunnen doen) en opmerkingen zoals: dan gaat u toch lekker een klacht indienen….kortom zeer klantonvriendelijk.

Desired solution:

Ten eerste dat ik vriendelijk te woord wordt gestaan door de telefoon. Tevens is de medewerkster van het reisbureau onbeschoft te woord gestaan. Een schriftelijke reactie terug met excuses dat het zo is gelopen. Tevens de kosten die wij extra hebben moeten maken zijnde 50,00 euro voor het aanhouden van de kamer omdat we pas veel later vertrokken en 10,00 euro voor een extra dag parkeren. Ingrid van cliëntenservice en Esther van Sales zijn al op de hoogte van de klacht.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Neckermann Reizen about your complaint

All complaints of