Complaint: Vluchtwijziging 2 dagen voor vertrek

user-188269 on 10 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april van dit jaar een vakantie geboekt naar Alanya.
Nou kreeg ik gister een mailtje dat onze heen vlucht gewijzigd is.
We vertrekken een uur later, en 1 dag vakantie is zowieso al weg.
Mijn stoel reservering en online check in gaan niet door, en opnieuw reserveren ging niet omdat we morgen al vertrekken.
Aan de telefoon zijden ze dat ze proberen de stoelreservering meetenemen en anders hadden we pech.
Mijn partner heeft echter vliegangst en ze kan dus niet alleen zitten.
Ik ga er vanuit dat ik morgen bij het ichecken de reservering kan doorgeven, anders was dit de laatste vakantie bij arke.

Desired solution:

Tegemoetkoming en excuus is wel op zijn plaats

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 19 July 2013 at 07:08

In afwachting op reactie.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juli 2013 een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of