Complaint: Vluchtwijziging

user-190366 on 24 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22/9/2012 samen met zwager/schoonzus (apart van elkaar)op het zelfde tijdstip reis geboekt naar Icmeler/Turkije. Onze specifieke voorkeur is om te vliegen met Arke/ Premium Comfort Classe vanwege begeleiding schoonzus .(psychische klachten)Vandaar ook onze vroege boeking bij Arke!
Op 23 /7/2013 komt (alleen voor ons bestemd) via mail vluchtwijziging binnen. Schema oud, vlucht met Transavia wordt vlucht met Arke andere tijd maar zonder Premium Comfort klasse. Wij waren hiervan niet eerder op de hoogte gebracht dat wij zouden gaan vliegen met Transavia (= geen Premium Comfort Classe aanwezig). Vlucht bleek nu wederom teruggedraaid maar nu naar andere tijd en voor ons zonder extra Classe.

Hier hebben wij problemen me omdat de begeleiding van mijn schoonzus hierdoor in gevaar komt.

Desired solution:

Voor ons zou de oplossing zijn dat wij gezamenlijk kunnen reizen in de extra betaalde premium comfort classe zoals geboekt in september vorig jaar.
Zodat onze schoonzus zonder al te veel (in)spanning kan afreizen naar vakantiebestemming.

Wij vliegen al jaren specifiek met Arke vanwege de extra geboden (betaalde) service. Graag zouden wij dit blijvend doen, mits ons een passende oplossing wordt aangeboden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 29 jullie contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of