Complaint: Vodafone / Hollands Nieuwe kunnen mobiel abonnement niet afstemmen

user-168717 on 26 June 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat mijn abo bij Vodafone afliep heb ik een nieuw abo bij Hollands Nieuwe afgesloten. Voor nummerbehoud zegt HN dat 2 maand voor afloop einde oude abo je dit behoud kunt aanvragen. Dit gedaan, en tot onze verbazing gaat het nieuwe abonnement vrijwel meteen in. HN schrijft geld af, maar Vodafone ook! Gebeld, HN zegt dat Vodafone accoord is met 12 april. Vodafone zegt: je moet tot half juli doorbetalen (let wel: ze leveren dus geen dienst meer!!). Nog 3 keer gebeld/gemaild: beiden antwoorden: de fout ligt bij de ander. Uiteindelijk breekt de Helpdesk van Vodafone gewoon het gesprek midden in de zin af, ik ben wel vasthoudend geweest, maar niet onbeleefd, en dan wens ik niet afgepoeierd te worden.

Desired solution:

Laat Vodafone en Hollands Nieuwe onderling bepalen waar de fout ligt, en het dubbele abonnementsgeld terugstorten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Vodafone to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Vodafone

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Vodafone

Message from

12 years ago - Beste JAQUELINE, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Wij hebben helaas te weinig gegevens ontvangen om je klacht te kunnen onderzoeken. Ik wil je verzoeken om je klacht via onderstaande link in te dienen. Je klacht wordt dan met alle benodigde gegevens door de verantwoordelijke afdeling onderzocht. Je krijgt binnen 10 werkdagen een reactie. http://www.vodafone.nl/feedback/ Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

link doorgegeven om klacht in te dienen

All complaints of