Complaint: Vodafone komt zijn afspraken niet na.

user-190442 on 17 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al ruime tijd ben ik hier berichten aan het plaatsen betreft afspraken Vodafone.
Op 29 november om 13.00 uur werd ik gebeeld door Vodafone. Janette Mulder. beste mevrouw mulder heeft haar best gedaan om wat te kunnen voor mij te betekenen. Maar helaas. Vpdafone wil weer niet zijn afspraken nakomen. Dus ik blijf hier zolang doorgaan totdat ik de gewenste resultaat zou bereiken. Hieronder plaats ik weer do oude berichten en klachten betreft afspraken Vodavone.
Vodafone kwam zijn afspraken niet na. En nu komt hier met leugens als probleem oplosing. Hoe ver wilt Vodafone gaan??? Hoeveel klanten worden dagelijks voor gek gehouden door Vodafone? En hoe willen ze alsnog mij probleem oplossen. Hieronder bericht van Vodafone. Oplossing bedrijf klant heeft meerdere malen telefonisch uitleg gekregen. Ik heb geen uitleg gekregen. Men heft mij niet over mij probleem gebeeld. Dus mij klacht blijft open. En ik ga zo lang door dat het een keer door dringt dat en klant moet fatsoenlijk behandelt woorden en mij probleem oplossen. Hieronder weer de helle bericht van mij. Enige tijd geleden heb ik onderstaande klacht geplaatst. Betreft afspraken met Vodafone. Zoals gewoonlijk kwam Vodafone met onzin oplosing. Waarop heb ik weer een klacht moeten plaatsen. Gisteren 25-09-2013 weer een oplossing van Vodafone. Beste Hovanes, Bedankt voor het melden van je klacht. Om je zo goed mogelijk verder te helpen wil ik je vragen om je klacht in te dienen via onderstaande link. Je klacht wordt dan binnen 10 werkdagen behandeld door de verantwoordelijke afdeling. https://www.vodafone.nl/feedback/ Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling. Ik moet bijvoegen dat aan deze afdeling heb ik al eerder mij klacht gericht (wel 6 keer). Helaas nooit antwoord hierop gekregen. Maar omdat ik nog steeds geen oplossing voor mij probleem mogen ontvangen doe ik dat voor Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling om te laten zien dat ik hierop geen gehoor krijg. Hieronder zal ik weer mij klacht en reacties daarop opnieuw moeten plaatsen tot dat ik mij duidelijke doel heb moeten bereiken. Geachte heer/mevrouw Sinds 4 jaar ben ik klant bij Vodafone. In eerste jaar heb ik telefonisch bij Vodafone contract laten afsluiten. Achteraf werd ik opgezadeld met een ander contract voor veel hoger bedrag. Superslechte service, superslechte klantenservice en toen die tijd superslechte verbinding. Nou toen mij contract ten einde liep, dacht ik YES ik ga bij en andere provider aankloppen. Maar omdat Vodafone had de smaak van geld geproefd wou mij als klant niet meer loslaten. Omdat ik op enkele maandbasis giga grote rekeningen had. Ik werd wel eens 6 tot 8 keer per dag gebeld of ik de klant wil bij Vodafone blijven. Ze kwamen uiteindelijk met een leuk aanbod waar ik mee de zee in ging. Achteraf weer spijt van gehad. Dus weer een jaar lang voor niet. Derde keer hetzelfde verhaal, maar mij rekeningen bleven stijgen en Vodafone wou mij weer niet loslaten. Toen werd ik gebeld door manager van afdeling Loyalty of als ik zou blijven krijg ik een leuke toestel van Nokia N97. Weer een jaar bij Vodafone. Weer bleven mij rekeningen stijgen. Toen heb ik zelf met Vodafone gebeld en een offerte meegestuurd van T-mobile hoe graag zouden ze mij als klant willen hebben. En meteen prijs. Vodafone kwam met iphone 4 mij te verlijden en hopla weer een jaar Vodafone. Vorig jaar had ik sim only abonnement afgesloten bij Hi voor twee jaar. En weer belletje van Vodafone. Weer afdeling Loyalty en weer hetzelfde verhaal. Ik kreeg 100 euro korting op als Loyalty klant en 150 euro als speciale klant als ik bij Vodafone zou blijven voor iphone 5. Ik heb dus meteen aanbod afgeslagen, geen zin in Vodafone genoeg ellende meegemaakt. Nee hoor, Vodafone liet mij niet los. En klant die op maandbasis boven abonnementskosten nog gemiddeld 400 euro extra betaald laten we niet los. Maar als ik zou bij Hi mijn abonnement beëindigen zou niet meer bij die jongens kunnen terug. Dus heb ik aan Loyalty manager mij verhaal neergelegd. En hij vond dat ik toch bij Vodafone moet blijven en voor dit jaar nog leukere kortingen kan verwachten. De helle week ben ik bezig geweest om met Vodafone samen uitkomen, tevergeefs! Vandaag op 24 jul. 13 heb ik speciaal een dag vrij genomen om te kunnen uiteindelijk mij doel te bereiken. Op 11.30 heb ik met afdeling Loyalty gebeld met het verhaal en beloofde van hun manager. Na 26 minuten lang wachten, werd ik door medewerker uitgelachen en de verbinding werd verbroken. Rond 13.00 heb ik gesproken met de heer Rogier de Vries 18 minuten wachttijd en 22 minuten gesprek. Uiteindelijk zou hij overleggen met zijn manager en mij doorverbinden. Maar zoals gebruikelijk plotseling werd de verbinding verbroken. Dus weer belde ik hem op maar kreeg en andere collegae aan de lijn. 16 minuten wachten 9 minuten gesprek en weer plotseling gebruikelijk verbinding verbroken. Weer rond 14.50 heb ik gebeld met de heer Grie Schuurs. Die laagte in begin mij ook uit, maar heeft geprobeerd met manager te spreken. Na 35 minuten wachten heb ik van hem begrepen dat manager geen zin heeft om mij te woord staan en geen begrip naar mijn situatie. Van de heer Grie schuurs krijg ik succes gewenst bij een andere maatschappij als Vodafone mij niet bevalt. En uiteraard een goede dag verder. Rond 15.30 heb ik weer gebeld me de heer Armando en tot 16.15 aan de lijn gehad zonder resultaat. En nu, machteloos zit ik te denken wat moet ik doen. Bij T-Mobile kan ik niet aankloppen. Bij Hi niet. En Vodafone komt zijn afspraken niet na. Nu is mij vraag wat kan ik verder van Vodafone verwachten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, zie ik uw antwoord hierop met veel belangstelling tegemoet. Hoogachtend, Hovanes Hoeseinov De reactie van Vodafone Webcare reageerde op augustus 20th, 2013 at 12:31 Beste Hovanes, In onze systemen zie ik dat je inmiddels je contract verlengd hebt. We zijn blij je als klant van Vodafone te kunnen behouden. Met vriendelijke groet. Regina Medewerker schriftelijke klachtafhandeling Natuurlijk ben ik noodgedwongen met Vodafone weer de zee in gegaan omdat zoals ik al eerder schreef, ik kan niet terecht bij T-Mobile en niet bij Hi. En er is nog steeds geen oplossing van Vodafone. Ik kan geen kant op dus, maar verlengen. En in reactie van Regina is weer volgende. We zijn blij je als klant van Vodafone te kunnen behouden. Natuurlijk zijn jullie wel blij. Maar ik ben nog steeds teleurgesteld. Nu is mij vraag weer wat kan ik verder van Vodafone verwachten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, zie ik uw antwoord hierop met veel belangstelling tegemoet. Hoogachtend, Hovanes Hoeseinov Gewenste oplossing Afspraken nakomen.

Desired solution:

Gemaakte afspraken nakomen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of