Complaint: Al twee maanden geen bereik data netwerk door storing van Vodafone

user-218316 on 20 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds de grote storing begin oktober is het datanetwerk op mijn huisadres 90% van de dag niet bereikbaar. Gevolg geen mobiel internet. Hierover heb ik op 2 oktober een telefonisch melding gedaan welke in eerste instantie als een probleem met mijn toestel gedaan. In de winkel een kruistest laten doen en met mijn toestel bleek niks mis te zijn.
Wederom telefonisch contact opgenomen en er werd aan gewerkt. Na een klacht via facebook werd er contact op 3 oktober contact met mij opgenomen. Er is een call (ref: 00025315) aangemaakt en het zou uitgezocht worden en ja hoor er blijkt dus inderdaad een storing aan hun kant te zijn en hier wordt aan gewerkt. Terugschakelen van 3G naar 2G )Iphone 5/IOS7) is onmogelijk door aanpassingen aan Vodafone kant. Ben nu twee maanden verder, wekelijks neem ik contact op om te horen dat het probleem nog niet is opgelost, iedere belooft men mij terug te bellen, is nog nooit gebeurt. De betreffende afdeling reageert dus gewoon niet. Als ik dan ook nog hoor als ik weer bel, mevrouw u kunt wel iedere keer bellen maar dat heeft geen zin dan zakt mijn broek helemaal af. En sorry ik kan u niet helpen die afdeling die hier over gaat moet contact met u opnemen daar ben ik ook klaar mee. Ik betaal voor iets wat niet werk en dat accepteer ik niet langer ik wil dat hier een oplossing voor komt!

Desired solution:

Ik wil dat dit probleem (dus een werkend datanetwerk) wordt opgelost en dat ik compensatie krijg (lees terugbetaling van mijn abonnementsgeld van de afgelopen 2 maanden en tegemoetkoming in de gemaakte kosten). Indien dit niet opgelost kan worden dan wil ik naast deze terugbetaling dat mijn contract ontbonden wordt.
Ik heb Vodafone inmiddels ruimschoots in de gelegenheid gesteld om tot een oplossing te komen. Dan is er hier volgens mij ook gewoon 4G dekking dus als dat de oplossing is leveren ze mij maar gratis een toestel wat wel 4G bereik heeft. Daarnaast zou het prettig zijn als Vodafone mij gewoon zelf eens op de hoogte zou houden ipv mij wekelijks te laten bellen om te horen het ligt bij de betreffende afdeling. Het enig wat ik twee maanden hoor is, ik zal vragen of zij contact met u opnemen. Dit is tot op heden nog nooit gebeurt stelletje prutsers

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of