Complaint: ongewild abonnement

user-217036 on 12 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zo,n 1,5 jaar terug stonden ze van Vodafoon hun glasvezelnetwerk te promoten
Om zoveel mogelijk aanmeldingen te krijgen zijn we op deze actie ingegaan voor een abonnement maar hebben we de volgende dag gelijk geanuleerd bij deze jongeman die van vodafoon deze actie begeleide .
Deze jongeman heeft dit niet doorgegeven bij zijn werkgever .
Wij hebben nooit niets meer van vodafoon vernomen tot 1,5 jaar later op 8 november kregen we een telefoontje met de mededeling dat ze een afspraak wilden maken om het instalatie pakket te komen afleveren we hebben dit aan de telefoon geweigerd en dat we geen diensten van vodafoon wilden afnemen ,deze man aan de telefoon zei dat hij alles ging annuleren,een paar dagen later kregen we toch per post het instalatie pakket en ook deze hebben we geweigerd en niet voor getekend. naar een paar emails en telefoontjes naar vodafoon te hebben gepleegd reageren ze niet op je vragen ze blijven volhouden dat we er aanvast zitten zelfs als we aan hun vragen om bevestigingen en om waar we voor getekend zouden hebben we vinden de communicatie binnen dat bedrijf bedroevend slecht en de klachten service is alleen via mail te bereiken vind ik ook slecht je moet gewoon iemand te woord kunnen staan
We gaan zowiezo juridische stappen ondernemen en raden het ook niemand aan om op straat of winkel een contract aan te gaan want je krijgt alleen maar ellende
Deze klacht komt vodafoon niet ten goede

Desired solution:

Dat je ten alle tijden naar een fout of miscommunicatie je contract kunt beiindigen .
Zelf wil ik dat deze kwestie zo snel mogelijk afgehandeld kan worden zonder moeilijkheden zodat we in de toekomst zelf kunnen beslissen wanneer we een contract aangaan.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of