Complaint: VOOR DE 3e KEER DIT JAAR G E E N TELEGRAAF ONTVANGEN

user-36126 on 15 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heden morgen 15 jan 2011 ten 08.30 uur een melding gemaakt dat ik geen krant heb ontvangen volgens U mail zou hij worden na bezorgd het is nu helaas 17.00 uur en deze invalide heeft nog geen TELEGRAAF ontvangen Wat doet U bedrijf “DE TELEGRAAF”nu verder voor mij? dit is de 3e keer dat ik de krant moet kopen met het week-end anders gezegd dit kost deze AOW er weer EXTRA GELD ik wns nu genoeg doening. met vriendelijke groet, A.P. Luca. Rudolf Steinerlaan 67. 7207 P.V. ZUTPHEN

Gewenste oplossing

DAT IK MIJN TELEGRAAF WAAR VOOR IK VOORUIT BETAAL BETAAL OOK DAGELIJKS ONTVANG ZO OOK DEZE VAN VANDAAG DUS HOE U DAT OP LOS MET DE BEZORGEN WIL IK MIJ NIET OVER UITLATEN

All complaints of