My complaint:
Ik heb zeker een klacht over simyo, Tringg is overgenomen door simyo en alle voorwaarden zouden blijven zoals ze waren maar dat is dus absoluut niet het geval er zijn wel degelijk veranderingen aangebracht. Zo hadden wij een limiet en als we daartegen aan zaten kregen we een sms met daarin de tekst dat we bijna tegen onze bundel zaten en als we aan onze limiet zaten zowel voor belmin. en internet werden we geblokkeerd en konden we nooit financieel in de problemen komen omdat je dan weet waar je aan toe bent nu is het wel heel makkelijk gezegd door simyo dat ik mijn abonnement wel stop kon zetten maar dat wilde ik niet ik wil gewoon bij tringg of simyo blijven maar dan zoals beloofd dat alles hetzelfde zou blijven. Je kunt toch niet zomaar een contract veranderen ik kan toch ook niet zomaar naar een instantie bellen en zeggen nou men. mevr. mijn thuissituatie is veranderd ik wil mijn contract veranderen nou dan moet je is opletten wat er gebeurd.. als je niet betaald kun je een incassobureau verwachten of rechter en die zal dan toch besluiten dat je je aan je contract moet houden waarom kunnen hun dat dan wel veranderen… Ik wil die blokkade terug op mijn rek. zodat ik niet finacieel in de problemen kan komen. Ook is het internet verlaagd kwa snelheid maar we moeten wel hetzelfde betalen???????? erg vreemd allemaal ik wil dat dit opgelost wordt er zijn heel veel mensen die hier een klacht over hebben en in de financiele problemen komen zo.
Desired solution:
Ik vind dat ze voor alle mensen die van tringg naar simyo overgestapt zijn de oude voorwaarden moeten hanteren zoals beloofd en niet toch stiekum wat veranderingen aanbrengen....wettelijk gezien heb ik getekend voor het contract met tringg en niet met simyo...
alles terug zoals het oude wij blij en jullie van alle ellende af jullie willen toch ook niet dat mensen in de problemen komen