Complaint: Voucher Jeanscenter

user-208573 on 28 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik en mijn vrouw zijn in juni overgestapt naar Youfone. Er was toen een actie met welkoms geschenk een voucher t.w.v. 501 euro van Jeanscenter. Leuke actie. 2x 50. Ons abonnement ging in september in. Na enkele weken contact opgenomen mert klantenservice. Met de vraag waar de vouchers bleven. Deze waren al in juni verstuurd en waren ook al verlopen. En nu? Niks nu blijkbaar. Helaas pindakaas. Darr komt het op neer. De mail zal wel in de spambox zijn gekomen, zeggen ze. Ik heb een gmail account en daar ik kan ik heel ver terug mijn mail bekijken. Maar niks. Ik vind dit geen nette oplossing. Zonder die voucher had ik voor een andere aanbieder gekozen.

Desired solution:

eventueel korting op de factuur

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 29 October 2013 at 15:59

Oplossing? niks opgelost. Tevens is mijn verhaal ook niet goed gelezen. Maar netjes hoe dit opgelost wordt. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Wel 2 nieuwe sim kaarten elke maand toesturen. owee als de factuur niet klopt!!!!!!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De kortingscodes zijn reeds verzonden. Inmiddels is de actie verlopen en zijn de codes niet meer geldig.

All complaints of