Complaint: vreemde reactie van de buschauffeur

user-130122 on 26 September 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zat vandaag, 26 september 2012,in de de bus van 14.06 vanuit enschede naar winterswijk. Nadat we Haaksbergen hadden verlaten zag ik dat de volgende halte “garage grooters” in eibergen was.Ik moest er daar uit en aangezien ik niet goed bekend ben in eibergen bedacht ik me om maar vast op de stopknop te drukken zodat ik niet de hele tijd hoef op te letten waar die garage precies is.
Opeens na een paar minuten gaat de chauffeur langs de kant van de weg stoppen, iedereen in de bus kijkt vreemd op, en hij roept boos richting de passagiers: wie heeft er nu al op de stopknop gedrukt? Ik beaam dat ik dat was.Waarom ik dat nu al heb gedaan want we zijn net haaksbergen uit en dan moet hij zolang tegen dat rode licht aankijken. Hij was behoorlijk aangebrand. Ik bleef rustig en zei dat ik dan niet de hele tijd hoef op te letten waar die halte is. Het was toch een beetje vreemd en echt niet de gewoonte om 10minuten van te voren al te drukken, zei hij best wel geirriteerd.. En ondertussen had hij het rode stoplicht weer uitgedaan.Er staat nergens in de bus vermeld dat er een tijdslimiet zit aan het drukken op de stopknop. Ik ben zeer ontevreden over deze Arrivachauffeur!

Desired solution:

Ik wil graag dat deze chauffeur hierop wordt gewezen en een berisping daarvoor krijgt. En dat ik over deze klacht een bericht terugkrijg en een excuus.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb tot nu toe alleen maar vernomen van Arriva dat de klacht doorgestuurd is naar Connexxion, daar hoorde hij volgens hen thuis. Daarna niets meer gehoord!! Heb nu weer een email gestuurd naar Connexxion en Arriva.

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of