Complaint: Vreemde rekening

user-170238 on 28 March 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag
Ik heb een tijd geleden een sim only abbo van Simyo genomen.
Dit kostte mij € 17,- per mnd. Ik heb dit genomen om in de vakanties, die ik altijd in nederland doorbreng, bereikbaar te blijven via e-mail. De eerste paar weken mocht ik niet i-netten i.v.m. nummer behoud wat nog niet rond was.Dit heb ik dus ook niet gedaan.
Viel mij op dat ik steeds rare SMS’jes kreeg van mensen die ik niet kon en niet aan mij gericht. Waar ik helemaal verbaasd over was dat ik de eerste maand € 172,- moest betalen. Erge is dat je nergens echt contact met Simyo kan maken hierover. Ik heb nog even gedacht dat ik dan misschien toch iets fout gedaan moest hebben maar ben niet helemaal achterlijk op dit gebied. Als je nu de rest van mijn verbruik ziet is het echt onmogelijk dat ik in die tijd dat verbruikt heb.Ik heb een fotootje van een grafiek welke op de site van simyo te vinden is en daarop is te zien dat mijn verbruik over de jaren minder dan minimaal is, nogmaals ik gebruik het hoofdzakelijk voor mijn mail en in de vakantie voor i-net op de camping. Ik ben netwerk beheerder op een school en moet nog wel eens even ingrijpen op de servers dit vraagt alleen een beetje bandbreedte voor het verversen van mijn scherm. maar nogmaals, in de periode dat het niet kon / mocht heb ik hooguit een paar Kb gebruikt om mijn mail op te halen.Doordat ik er nog steeds geen vrede mee had en nog eens online ging kijken, zag ik dat mijn abbo ook ineens € 23 was geworden. Deze wordt betaald door mijn vrouw en daar heb ik verder geen zicht op. Heb het gelijk weer naar € 17,- laten zetten.

Desired solution:

Kijk, dat ik gewoon mijn € 17 voor het abbo en dan misschien in de top € 15 voor het lezen van mijn email moet betalen begrijp ik en vind ik niet meer dan normaal. maar dat ik gelijk een heel jaar in een halve maand moest betalen vind ik ronduit belachelijk. Dus gewoon een euro of 40,- daar kan ik mee leven en begrijpen. Nou, da's ook weer gezegd. Alvast hartelijk bedankt voor de door u genomen moeite.
Met vriendelijke groet
P.Rommen
Congiërge / netwerkbeheer
Insp.S. de Vriesschool
Den haag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of