My complaint:
mijn klacht is dat ik in junie al op gezegt heb en nog steeds word er 9,95 afgehouden al wel 15 keer gebeld zullen het in orden maken maar nog steeds niets.canal digitaal vind u dit normaal
Gewenste oplossing
mijn geld van af junnie trug betaalen ik heb me aan de regels gehouden dus verlang het van jullie ook gegroet

