Complaint: Waar is het pakket gebleven ??

user-80200 on 16 January 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op maandag 9-1-2012 een pakket verzonden aan mijn leverancier met DHL. Normaal gaat het via DHL maar de man achter de balie heeft mijn pakket blijkbaar met Selektvracht verzonden(volgens DHL een fout).Vandaag maandag 16 januari 2012 weet niemand waar mijn pakket gebleven is. Bij track en trace loopt het spoor op woensdag 11 januari dood. De zeer vriendelijke man bij DHL Amersfoort, de heer Rein Overeem, heeft vervolgens contact opgenomen met Utrecht en daar zou het verder uitgezocht worden. De “service” van Selektvracht is bedroevend.

Desired solution:

Onmiddellijke levering bij mijn leverancier in Assen !!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 23 January 2012 at 15:26

Graag po het document mailen.

--------------------------------------------------------------------------------

Van: De Computervakman [mailto:decompute1@decomputervakman.nl]
Verzonden: donderdag 19 januari 2012 12:35
Aan: 'Mailbox Selektvracht'
Onderwerp: RE: Site Response : klantenserviceformulier/ddv
Urgentie: Hoog

Goede middag,

Naar aanleiding van onderstaande mail, verzoek ik u vriendelijk om mij een document te sturen, waaruit blijkt dat het pakket onbeschadigd en inderdaad op de 17e afgeleverd is.

Met vriendelijke groet,

Marcel Geenen

De Computervakman

Geachte heer Geenen,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.

Volgens onze gegevens is uw pakket voorzien van een nieuwe label met het nummer 3SSEL119418. Dit pakket zal vandaag bij de firma Complies B.V. worden afgeleverd.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

--------------------------------------------------------------------------------

Van: Mailbox Selektvracht [mailto:klantenservice@selektvracht.nl]
Verzonden: maandag 16 januari 2012 14:54
Aan: info@decomputervakman.nl
Onderwerp: RE: Site Response : klantenserviceformulier/ddv

Geachte heer Geenen,

Uit onze gegevens blijkt dat dit pakket op 11-01-2012 door ons geretourneerd is naar de afzender. Indien zij aangeven het pakket niet te hebben ontvangen dienen zij contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht Klantenservice

--------------------------------------------------------------------------------

[Aanhef]
dhr.

[Voorletters]
MJJH

[Naam]
Geenen

[Postcode]
3823TM

[Huisnummer]
20

[E-mailadres]
info@decomputervakman.nl

[Telefoonnummer]
0334324028

[(Opt.)Barcode]

[Opmerkingen]
W@anneer wordt nu eens eindelijk mijn pakket afgeleverd?????????????? nr: 3sdsp0070516412. Afgelopen maandag ingeleverd bij DHL Amersfoort !!!! Wat een schande, klacht volgt !!!

tracking notes

session referer :

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Tot op heden 21 februari nog steeds geen copie gehad van het document waaruit blijkt dat het pakket, na lange tijd, onbeschadigd geleverd is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is voorzien van een nieuwe label, hierdoor was het pakket niet te traceren door de auteur van deze klacht. Het pakket wordt vandaag aangeboden bij de geadresseerde. De auteur van deze klacht is op de hoogte gesteld.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of