Complaint: Waar is het pakketje?

user-109978 on 18 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag is een bezorger langsgeweest die en briefje in mijn brievenbus heeft gestopt met daarop dat ik afwezig was en dat het pakketje vandaag voor 18:00 nog bezorgd zou worden! Daar was ik tevreden mee, vandaag heb ik hem namelijk nodig voor een verjaardag.
Maar er is dus geen bezorger langs geweest. Beetje jammer dat ze nu niet meer bereikbaar zijn, dat wordt dus geen cadeau vanavond. Op Selektvracht kun je duidelijk niet rekenen.

Desired solution:

Het cadeau voor 9 uur in mijn huis, dan kom ik niet met lege handen aan ;-)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger aan geen onjuiste informatie te verstrekken. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of