Complaint: Waar is mijn pakket?

user-85605 on 15 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakje is aangekomen op sorteer centrum. Daar wordt het verder gesorteed voor naar een lokaal depot te gaan. Via track en tracé werd aangegeven dat het onderweg was. Om vervolgens die zelfde dag te verdwijnen?
Als je met de klantenservice belt van 0,40 cent per minuut, zeggen zij heel gemakkelijk dat je contact moet opnemen met de verzender?!?
Lekker makkelijk! Kunnen ze zelf niet zoeken???
Nu kan de verzender het probleem gaan oplossen, wat zij veroorzaakt hebben!!
Tja, leg dat maar eens uit selektvracht! In deze economische crisis!

Desired solution:

Ik wil mijn pakket geleverd krijgen! Of de waarde van het pakket!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is beschadigd tijdens vervoer en retour gestuurd naar de afzender. De afzender van het pakket is hier reeds van op de hoogte en zal de geadresseerde een nieuwe zending toe sturen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of