Complaint: waar is mijn pakketje

user-148549 on 13 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik probeer al uren 085-7440055 te bereiken maar krijg het met geen mogelijheid te pakken. wordt af en toe opgenomen en daarna meteen verbroken. ik vind dit niet kunnen. bij de klantenservice kunnen ze me niet helpen. (waar ben je dan nog een klantenservice voor?)

Desired solution:

pakketje bezorgen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken ons depot hierop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakket is gisteravond afgeleverd bij de klant.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of