Complaint: waarborgsom

user-99939 on 30 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 28 april een brief ontvangen van de Nederlandse Energie Maatschappij of ik even € 180,00 aan een waarborgsom wil over maken omdat ik volgens hen een verhoogd betalingsrisico heb, dit vind dit echt heel erg belachelijk.

Ik heb geschreven dat ik dat zeker niet ga betalen en dat ik af zie van deze overeenkomst en dat ik niks meer met ze te maken wil hebben.

Als ik niet betaal gaat de aanmelding niet door, maar ik heb gekeken bij TROS RADAR dat er nogal veel klachten zijn wil ik graag van U weten wat ik nu moet doen.

Desired solution:

Ik wil niks meer met deze Nederlandse Energie Maatschappij te maken hebben dus echt alles laten annuleren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of