Complaint: Waardeloos bedrijf die de afspraken niet nakomt

user-195243 on 26 August 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

19 juli remblokken besteld sms ontvangen dat de bestelling 21-8-2013 geleverd gaat worden. Telefonisch contact opgemomen geven aan dat uiterlijk 24 augustus geleverd gaat worden. Ik ben ondertussen al naar de garage geweest en nieuwe remblokken gekocht dit gezien ik mijn auto voor mijn werk nodig heb. Bedankt Mister-Auto!!!

Desired solution:

Geld terug dit gezien ik dubbele kosten heb gemaakt voor mijn remblokken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren. Wij gaan het volledige bedrag van de remblokken en de verzendkosten aan u restitueren. De remblokken hoeven niet retour gezonden te worden. Volgens onze gegevens heeft u geen contact met onze klantenservice opgenomen om dit voor u op te lossen. Onze klantensevice is u van maandag tot vrijdag van dienst. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of