Complaint: Waardeloze bezorgdienst

user-144399 on 24 November 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via plutosport.nl enkele sportspullen gekocht. Deze zouden vandaag (24-11-2012) geleverd worden. Hiervoor ben ik expres thuis gebleven.

Net zie ik echter dat de status van mijn verzending verzet is naar: pakje is bezorgd. Ik heb echter niks binnen, en de buren ook niet. Wanneer ik zojuist nogmaals controleer, staat er dat ik niet thuis was en dat het pakket de volgende bezorgdag opnieuw wordt aangeboden. Ik was echter wel thuis, en ik kan met zekerheid zeggen dat er de hele dag geen bezorger is langs geweest. Ook is er geen briefje door de brievenbus gedaan.

Hierbij nog de track and trace status tot nu toe:
23-11 2012 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
24-11 2012 Pakje is onderweg naar lokaal depot
24-11 2012 Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden
24-11 2012 Bezorger is met pakje onderweg
24-11 2012 Pakje is bezorgd
24-11 2012 Geadresseerde was niet thuis
24-11 2012 Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden

Desired solution:

Adequate track and trace in plaats van informatie die gewoon niet KAN kloppen.. (bezorgd EN vervolgens was ik toch niet thuis?) Verder moet het pakket z.s.m. bezorgd worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Zowel bij mij als bij de buren is niemand geweest. Erg raar verhaal dit. Vervolgens bel ik Plutosport om de bezorging op dinsdagavond te laten gebeuren, maar dit kunnen hun nog niet aanvragen (volgens de site van Selektvracht is dit wel mogelijk). Nu wordt het pakket waarschijnlijk op een moment geleverd dat ik niet thuis ben. Erg jammer.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Bezorger is wel degelijk langs geweest volgens de GPS coördinaten. Dat er eerst een verkeerde status aan een pakje is gegeven is heel vervelend maar kan gebeuren. Wij zullen hier verder niets mee doen daar deze foutieve status bezorgd is hersteld. Wij hebben wel een klacht genoteerd wegens het niet achterlaten van een kaart in de bus.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of