Complaint: waardeloze bezorging

user-23536 on 01 October 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bestelling gedaan bestaande uit twee pakketten. 8 en 9 september hebben ze een poging gedaan om pakket 1 af te geven. Maar ik was niet thuis. Vervolgens geregeld dat er iemand op 10 september thuis zou zijn tussen 12:00 en 18:00 (want dat stond op het briefje). Zijn ze die vrijdag al voor twaalven langs geweest! Uiteindelijk de 11e hebben ze dus 1e pakje afgegeven. Pakje 2 hebben ze 13 september een 1e poging gedaan. Echter ik was niet thuis en dus hebben ze pakje 2 direct na 1 poging retour gestuurd! Vervolgens met leverancier gebeld en die zouden weer 2 nieuwen sturen. 1e pakje hebben ze op 13 september geprobeerd, maar ik was niet thuis. En dus gebeld de volgende dag en zelf opgehaald. Nu dus weer wachten op pakje 2…. Hebben ze de 30 september een poging gedaan om het 2e pakje af te leveren. Maar ik was dus niet thuis, kaartje hadden ze achtergelaten dat ze dinsdag weer een poging deden. Echter ik op 1 oktober gebeld naar select vracht om dan maar zelf op te halen. En je raad het al het was alweer retour. Wat een service. Heb nu de hele koop maar geannuleerd.

Gewenste oplossing

Reeds koop geannuleerd. Geen 3e poging wagen om via selekt mijn pakketten binnen te krijgen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Klacht aangemaakt in het systeem en aan betreffende besteller gekoppeld. Tevens is de regiomanager geattendeert om gepast actie te ondermenen richting de besteller. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. team

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht aangemaakt in het systeem en aan betreffende besteller gekoppeld.
Tevens is de regiomanager geattendeert om gepast actie te ondermenen richting de besteller.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. team

Antwoorden

All complaints of