Complaint: Waardeloze service/garantie Woonsquare

user-144098 on 26 November 2012 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

4 november werd onze bank (na 14 weken levertijd) bezorgd. Wij hebben tegen bijbetaling extra harde volling (S35) besteld. 3 dagen na levering zakken we al zover in de bank weg dat je bijna op het frame zit. Tevens zijn 2 stiknaden inmiddels door het oprekken van de stof aan het slijten. Witte ondergrond zichtbaar. Na 1 week bezoek gehad van servicmonteur. Heeft klacht erkend, foto’s gemaakt en via zijn lptop direct in systeem ingevoerd. Nu krijgen wij een een telefoontje dat bank pas over 3 weken opgehaald kan worden ter beoordeling cq reparatie. Bank is nit conform onze opdracht geleverd en conform CBW voorwaarden 15.1 hebben wij recht op een nieuwe bank conform opdracht of ontbinding. Inmiddels 2 emails gestuurd (20/11/12 en 22/11/12) waarop tot op heden geen bericht retour ontvangen. Beide emails verzonden met prioriteit, ontvangst- en leesbevestiging. Men neemt de moeite niet meer om te antwoorden.
Nadat wij DAS rechtsbijstand hebben ingeschakeld is de bank 12 dec. opgehaald voor “inspectie/controle”. Men peinst er niet over een nieuwe bank te leveren. Zij moeten in de gelegenheid worden gesteld het in 1e instantie te kunnen herstellen.
Update: Maandag 7 januari bericht van DAS ontvangen dat bank geheel hersteld klaar stond voor aanlevering en Woonsquare zal contact met ons opnemen. Dit zelf maar op dinsdag gedaan want niemand van WS heeft gebeld. Bank gaat nu volgende week dinsdag 15/01 geleverd worden. Zou toch wel fijn zijn om na een half jaar eindelijk op de reeds betaalde bank te kunnen zitten. Nu nog afwachten of alles correct is hersteld.
update:14/01 belt de chauffeur dat de bank s’middag geleverd gaat worden?! Zonde van zijn tijd er is niemand thuis. Dinsdag was afgesproken. dat gaat helaas niet meer want die route zat al vol. Dan woensdag leveren. 16/01/13 bank retour. Wederom verkeerde vulling (SG30 ipv SG35) stiknaden en zittingen zijn NIET hersteld vervangen. ECHT ONGELOFELIJK. Men heeft wederom for’s gemaakt voor hun plakboek denk ik en een bon geschreven. Rechtsbijstand weer op de hoogte gebracht en nu de volgende stappen ondernemen.pfffffff

Desired solution:

Nieuwe bank conform onze opdracht! (nog steeds van kracht 09/01/13).
16/01/13 niet meer van kracht. Wij zijn onze vertrouwen in de zgn service en garantie van Woonsquare helemaal kwijt.
Update 16/02/13
Bezoek gebracht aan filiaal Bergen op Zoom en filaalhouder Peter heeft ons correct en perfect geholpen. Mede dankzij hem hebben wij nu (eindelijk) naar tevredenheid een nieuwe en goed bankstel.
Klacht sluiten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of