My complaint:
Vorig jaar is er onterecht 219 euro teveel van mijn rekening afgeschreven. Na vele telefoontjes, mailtjes, brieven heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen. Ik heb zelfs voorgesteld dat het geld met de komende maanden verrekend mocht worden, maar ik zou gewoon netjes mijn geld gestort krijgen. Ik heb na een jaar nog steeds niks ontvangen en ben het meer dan zat. Ik heb besloten om mijn rekeningen niet meer te betalen totdat ik mijn geld terug krijg. Al met al ben ik nu afgesloten.
Gewenste oplossing
Het liefst zou ik willen dat het contract voortijdig beeindigd zou worden, zodat ik niks meer met dit bedrijf te maken heb. Als 2e oplossing eis ik dat ik geen extra kosten hoeft te betalen die CD mij in rekening heeft gebracht. Daarnaast zou ik een passende telefoonvergoeding willen krijgen en de rente die ik ben misgelopen over het bedrag wat CD teveel van mijn rekening heeft afgeschreven. Laat ik maar niet beginnen over de tijd die ik in het bedrijf heb gestoken, want ook dat is veel waard.

