My complaint:
In februari eerste aanvraag gedaan voor nieuwe aansluiting. Na ca. 4 weken gebeld hoe de stand van zaken is. Aanvraag was onbekend bij KPN. Opnieuw ingediend!
Om een erg lang verhaal heel kort te maken. In Juli hebben we welgeteld 1 week aansluiting gehad, maar door fout KPN weer afgesloten.Na vele beloftes van aansluiting..zijn we nu ca. 6 maanden verder. Gisteren 27-08 zou het echt gaan gebeuren..Vandaag 28-08 NOG STEEDS GEEN AANSLUITING.
Het gaat om een bedrijfspand waar we uiteindelijk zijn ingetrokken nadat we ( 1 week) waren aangesloten. Nu ruim een maand verder kunnen we daar nog steeds niet werken, betalen we hoge kosten, maar de totale ergenis dat we door KPN nog steeds niet kunnen functioneren aldaar, de urenlange telefoon(gesprekken), het van het kastje naar de muur worden gezonden…HOE LANG WORDEN WE NOG AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN??
Is er een alternatief voor KPN???