My complaint:
Omschrijving klacht
Ik hebt vorige week gebeld ivm een vraag over de jaar afrekening. Moest als alleenstaande die fultime werkt 305, 00 bijbetalen!!!!
Nu blijkt dat vorig jaar, met de overstap naar deze maatschappij mijn maandlasten met 15,00 euro zijn verlaagd, waarom????
Weet dat ik dit misschien had moeten ophogen, dus zelf aan de bel had moeten trekken maar vond het natuurlijk wel interessant en dacht: zij zullen de gasprijzen wel lager hebben ( naiéf? )
Nu probeer ik telefonisch in contact te komen met de NEM……… hebt 25 minuten in de wacht gezeten, tot 17.15 uur en aangezien men normaal tot 17.00 uur werkt, heb ikzelf op een gegeven moment de verbinding verbroken
( anders had ik er misschien nu nog op zitten wachten?? ) Steeds wordt er geantwoord dat de medewerkers in gesprek zijn…. jaja!
kan mij daar ontzetend kwaad om maken, er wordt met je gespeeld en je kunt niets!!!!
Gewenste oplossing
binnen max. 10 minuten en zeker niet langer!!!!
contact aan de telefoon