My complaint:
de klacht is tweeledig, enerzijds de trage responstijd bij een storing.anderzijds de kwaliteit van het produkt.
sinds 3 weken is de wasdroger defekt,na anderhalve week is er een monteur geweest.(uitbesteed ze doen zelf niks)
de snaar die de trommel aandrijft bleek kapot,de monteur had de snaar in de auto nou dat viel mee.
3 uur na de reparatie, weer het zelfde probleem,de trommel draait niet.
gebeld anderhalve week later een andere, monteur zonder snaar,
moet besteld worden duurt een paar dagen,de snaar schaaft ergens langs.
maar daar kijkt men niet naar roetsj roetsj, een nieuwe snaar erin en weg wezen.
het ding is 14 maanden oud, en ligt door de reparatie’nu al half uit elkaar.
dan de kwaliteit tijdens de reparatie, heb ik eens meegekeken,
hoe het ding in elkaar zit.ik ben zelf instrumentmaker,en kan u verzekeren zelden zo’n slecht produkt gezien te hebben.
het materiaal van de meeste conserven blikken is beter.
ook mechanisch klopt er helemaal niks van.
de ophanging van de trommel,is werkelijk triest en ik begrijp dan ook niet dat ze er 2 jaar garantie opgeven.
werkerlijk een prul van een ding, beste mensen trek een paar honderd euro meer uit en koop iets goeds.
voor mij nooit geen INDESHIT meer
Desired solution:
mijn geld terug