Complaint: Wat een slecht vervoersbedrijf

user-84069 on 07 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met nieuwjaar heb ik wat besteld bij Telsell..maar was niet op voorraad dus moest ik wachten.. 4weken later 02-02-12 kreeg ik eindelijk het bericht dat mn bestelling verzonden was.. ik helemaal blij natuurlijk want je wacht al zo lang erop en het heeft aardig wat centen gekost.. 03-03 zie ik de status van mijn pakket op selektvracht.nl staan met ” bezorger is met pakket onderweg”.. het begon zo met sneeuwen dus ik was weer zo vriendelijk om de trap schoon te vegen en zout te strooien en op de voordeur een briefje te hangen met ”kloppen aub”… na 2uurtjes ongeveer ging ik weer de status van mn pakket bekijken zie ik gewoon staan ” geadresseerde niet thuis” toen begon ik echt boos te worden want zit potverdorie de hele dag te wachten op mn pakket, ik bellen naar de klantenservice.. die zegt doodleuk ooh ja dat is vervelend, wilt u even in uw brievenbus kijken of er een kaartje in gestopt is en dan belt u zo weer terug.. ik kijken en nee hoor geen kaartje van selektvracht.. ik weeer bellen kreeg iemand anders.. die heeft een klacht aangemaakt en het zou de volgende dag bij het depot hier in purmerend gelezen worden.. maar die persoon vertelde mij ook omdat het geen volume + pakket is dat ze op zaterdag zouden komen leveren.. is helemaal niemand geweest nou nu is het alweer 07-02 en zou geleverd worden, status: ”Bezorger met pakket onderweg” , vrij genomen van het werk.. want ze komen tussen 12 en 6… wachten wachten en nog eens wachten…nou ga mn status maar weer eens bekijken.. ” Mogelijk word u pakket vandaag niet geleverd, eerst volgende bezorgdag weer.. onze excuses.. pfffffff echt het bloed zit onder mn nagels.. ik kom zelf uit de logistieke sector en dit heb ik nog noooooit meegemaakt met een vervoersbedrijf. Vanmiddag vroeg ik aan de dame van de klantenservice van Selektvracht of er mogelijkheid is om mn pakket zelf op te halen ze gaf aan om morgenochtend weer te bellen dan kunnen hun mij doorverbinden met het depot.. dit ga ik doen want moet morgen gewoon weer werken en kan niet alleen voor Selektvracht mn 3e dag vrij nemen

Desired solution:

Excuses hoef ik niet, heb ik namelijk op dit moment niets aan.
Oplossing voor toekomstige klanten heb ik wel.. Wees wat strenger voor de bezorgers.. want ik heb het gevoel dat ze het werk niet serieus nemen, wil niet gelijk alle bezorgers over 1kam scheren maar de bezorgers die niet zoveel zin in hun werk hebben en makkelijk hun geld willen verdienen zijn niet de juiste mensen voor dit werk.. ze beseffen niet dat er soms waardevolle producten worden verstuurd of dat sommige klanten een emotionele band met iets hebben wat in het pakket zit..
Klantenservice mag ook verbeterd worden, heb 4 verschillende mensen aan de telefoon gehad en alle 4 zeggen weer wat anders...Graag duidelijkheid en als een team werken..

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of