Complaint: wat een zooitje bij de klantenservice van KPN

user-81547 on 08 February 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft: Interactieve TV van KPN. afgelopen donderdag is mijn TV ontvanger die ik pas per januari in huis heb kapot gegaan, Na het bekende “zitten de kabels goed/ is het apparaat wel aan” hebben ze beloofd een nieuwe op te sturen. Vandaag woensdag 8 februari 2012 heb ik dit pakket ontvangen. Na controle in de doos blijkt er geen Afstandsbediening in te zitten. Hierop heb ik met de Klantenservice gebeld, met het verzoek om dit alsnog in orde te maken. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik mijn oude afstandsbediening niet mee had moeten sturen, “dat weet u toch meneer” dat is u namelijk verteld.” Dit is dus niet door mevrouw Trompert verteld. Ik heb helaas twee maal moeten bellen. De eerste keer werd de hoorn op de haak gegooid, de tweede keer kwam ik wel door. Als het goed is wordt de afstandsbediening zaterdag 11 februari afgeleverd.

Desired solution:

Excuses en abonnementsgeld van februari Terugstorten op mijn rekening!

All complaints of