Complaint: Wat zijn jullie een ontzettend K bedrijf

user-151247 on 03 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds mei 2012 hebben wij een alles in een pakket van KPN. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen spijt heb van deze keuze!

Al bij het bestellen zijn er dingen mis gegaan, onze bestelling was nergens te vinden. We moesten het maar in de winkel gaan regelen. Vervolgens hele stuk naar de winkel gereden, service van lik m’n vestje. De aanbieding in de winkel viel duurder uit als de aanbieding online. De persoon in de winkel zei simpelweg dat dit ons probleem was.

Nu, zoveel maanden verder, werkt nog altijd niet alles naar behoren. Hoe vaak we hier ook over blijven bellen en alles keer op keer uit kunnen leggen de beloftes blijven komen. De oplossing helaas niet.

Inmiddels is er nu al drie keer beloofd dat er een vervangend apparaat wordt toegstuurd binnen een week. Vandaag maar weer gebeld hoe het er mee staat, krijgen we te horen; er is iets verkeerd gegaan met de bestelling, het moet opnieuw besteld worden en gaat weer vier dagen duren( wat betekent dat ik dus over vier dagen weer kan gaan bellen om te vragen waar het blijft aangezien het zooitje ongeregeld dat klantenservice heet niets goed kan doen).

Desired solution:

Ik stel voor;

een gratis monteur die alles aan komt sluiten/vervangen en alles net ze lang test tot het werkt

en

Voor alle tijd en ongemak twee maanden gratis abonnement in het lopende abonnement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of