Complaint: We kunnen niets voor u doen mevrouw.

user-191562 on 31 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn pakketje is twee maal bezorgd. Ik was niet thuis en vond twee briefjes in mijn bus. De infocodes van deze briefjes werkte niet. Ik ontving een derde briefje. Deze infocode werkte wel. Ik heb aangegeven op zondag dat ik mijn pakketje op een afhaalpunt wilde afhalen. Dit was verwerkt volgens de website en ik zou bericht ontvangen. Desondanks zijn ze de dinsdag erop alsnog langs mijn huis gegaan, verassing ik was natuurlijk niet thuis. Nu wordt mijn pakketje terug gestuurd naar Engeland. Ik heb telefonisch contact gehad met een dame. Zij gaf aan niets te kunnen betekenen. Er was niemand aan wie ze mij kon doorverbinden, er is geen telefoonnummer van het depot. Ik weet zeker dat het pakketje ergens in een depot in Almere nu nog ligt. In plaats daarvan wordt er geen excuses aangeboden, terwijl het de fout van Selektvracht is, en het pakketje domweg teruggestuurd. Ze kunnen mij simpelweg niet helpen. Hoe efficient is dat? En wat een slechte service.

Desired solution:

Het verstuurde pakketje wil ik afhalen, zoals aangegeven, bij de afhaallocatie in Almere, De Sigaar.

All complaints of