Complaint: weer een nieuwe bezorger en na een paar weken weer geen folders

user-213533 on 21 November 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb weer dezelfde klacht die ik al een langere tijd heb. De reclame wordt niet bezorgd. ik heb meerdere malen een klacht formulier ingediend. dan gaat het weer even goed of komt er een nieuwe bezorger. Maar na een tijdje gaat het weer mis.
Verder vind ik het raar dat het standaard antwoord is dat folders tot woensdag 23.00 uur bezorgd mogen worden. Dit is heel fijn als aanbiedingen op dindsdag en soms op maandag al ingaan.De folders liggen op zaterdag al door de wijk opgestapeld. Dan is het toch niet moeilijk om de folders zondagavond bezorgd te hebben.

Desired solution:

Als de folders uiterlijk op zondag op mijn deurmat liggen.
Maar het liefst wil ik dat ze elke week bezorgd worden.
En misschien eens een fatsoenlijke reactie van het bedrijf zelf

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 22 November 2013 at 08:00

Dit is de standaard oplossing.
Ik hoop dat het nu eens voor langere tijd gaat werken. ik was juist blij dat ik eindelijk de folders in het weekend al kreeg.
We gaan het zien/ervaren

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Polman,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket zo onregelmatig hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon regelmatig in uw brievenbus krijgt.

All complaints of