Complaint: Weer geen bezorging folderpakket

user-28183 on 18 April 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een aantal klachten is het enkele weken goed gegaan met de bezorging van het folderpakket( o.a. met folder van Hoogvliet, maar wederom hebben wij nu al weer twee weken niets ontvangen!!

Gewenste oplossing

Als wij gewoon elke week de folders in de brievenbus krijgen. Deze (jonge) bezorgster kan duidelijk de verantwoording niet aan.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of