My complaint:
Wederom geen telegraaf ontvangen. is de zesde of zevende
keer in een maand tijd.Zolang als deze bezorger blijft zal het een puinhoop blijven.Ook geen krant na ontvange.
ik heb nu 40,5 jaar een abbonnement,maar als het zo blijft
zal ik een andere krant moeten nemen,maar geen van de
telegraaf media groep,waNT ANDERS KOMT NOG DEZELFDE BEZORGER en dan blijft het een puinhoop
Gewenste oplossing
andere bezorger en iedere morgen de telegraaf in mijn bus

