Complaint: Weer niet ontvangen gesealde folders Netwerk VSP

user-164191 on 27 March 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een vorige klacht op klacht.nl zou Netwerk VSP actie ondernemen en het bespreken met de bezorgscoördinator met als resultaat dat de afgelopen 2 weken keurig op tijd op maandagavond de gesealde folders van Netwerk VSP. Maar helaas, het waren maar 2 weken, deze week kregen wij weer geen folders. Begin mij nu toch wel af te vragen wat er hier in Almere allemaal gebeurt. Heb dit zelf ook jaren gedaan en heb in die paar jaar 2x folders bij iemand vergeten, dat kreeg je dan ook wel te horen. Maar het lijkt wel of het tegenwoordig wel wat makkelijker is om je geld te ontvangen en dat terwijl het hier allemaal rijtjeshuizen. Ik ben toch wel benieuwd wat Netwerk VSP hier nu eens structureel aan gaat proberen te veranderen.

Desired solution:

Gewoon de folders ontvangen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ook deze week weer geen folders gekregen, dus probleem nog niet opgelost. Volgende gesprek met de bezorgerscoördinator maar weer, als dat al effect heeft.

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer, Bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Er zullen extra controles plaatsvinden in uw wijk. Wij zullen volgende week contact met u opnemen over de bezorging. Met vriendelijke groet, Consumentenservice

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben het bericht ontvangen dat, ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van reclamedrukwerk nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Service

F +31 (0)30 264 35 66
Callcenter@netwerkvsp.nl

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl

P Please consider the environment before printing this e-mail

All complaints of