Complaint: Wehkamp bestelling niet geleverd – bezorgafspraak niet nagekomen

user-175544 on 25 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik plaats op 20 april een bestelling bij Wehkamp en kies daarbij een bezorgmoment: 24 april tussen 18.00-21.00 geleverd door Selektvracht.

Ik heb een hele avond voor niks thuis zitten wachten, er is weer eens niemand komen opdagen. Niet de eerste keer, maar dat terzijde. Vandaag tussen 9.00 en 17.00 de hele dag de tijd om alsnog de bezorgafspraak na te komen, maar helaas…Selektvracht heeft blijkbaar geen haast. Want ook tussen 18.00 en 21.00 uur zijn ze er ‘niet aan toe gekomen’.

En zo zijn we wéér een dag verder. In mijn Wehkamp account is de bezorgstatus van de zending ondertussen nog steeds 24 april. Bijzonder…De zending is toch echt niet geleverd en ik heb daarnaast geen enkel bericht ontvangen.

Een beoordeling van 2 sterren om mijn ontevredenheid te uiten, hopelijk aan te passen na een goede oplossing?!

Desired solution:

Een bericht wanneer ik mijn pakket kan verwachten; levering op korte termijn (bij voorkeur vrijdag 26 april) en binnen een redelijk tijdsblok (het kan niet zo zijn dat IK nu een hele dag tussen 9.00 en 17.00 thuis moet gaan blijven)+ het nakomen van deze afspraak

Een verklaring waarom Selektvracht bezorgafspraken niet nakomt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

All complaints of