Complaint: weigering om kaarten te ruilenbo

user-162227 on 19 February 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb als verrassing voor mijn vrouw kaarten voor soldaat van oranje op 12 april aangeschaft, inclusief diner, helemaal perfect. Nu blijkt mijn vrouw op de bewuste datum niet te kunnen vanwege een reisje naar het buitenland. Heel erg jammer. Ik heb direct gebeld met See Ticket en daar werd ik zeer kortaf te woord gestaan, u weet toch dat er niet geruild kan worden, staat duidelijk in de voorwaarden. Ook na een email werd geen enkele ruimte geboden om een oplossing te vinden. ik heb aangegeven dat ik bereid ben om eventuele administratieve kosten te vergoeden. het is zo simpel, we vinden een nieuwe datum en iedereen is happy. Ik wil niet van de kaarten af, ik wil alleen een andere datum. je betaalt erg veel geld en krijgt 0,0 klantenservice, onvoorstelbaar , dat kan toch makkelijk anders?

Desired solution:

de mogelijkheid om op een andere datum naar de voorstelling te kunnen gaan, er moet toch wel een andere datum te vinen zijn?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

In bestaande reserveringen kunnen helaas geen wijzigingen worden aangebracht. Dit telefonisch met de klant doorgenomen.

All complaints of