Complaint: weigering terugstorten invaliditeit vergoeding vervoerskosten

user-125949 on 24 December 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin december maakt de gemeente Den Haag mijn invalidentoeslag voor vervoer per abuis over op mijn rekening 902595954 van SNS dit terwijl ik helaas buiten mijn schuld in de Schuldhulpverlening ben beland. Zij kunnen het kennelijk niet terughalen. Ik stuur verzoek aan de directeur T. Timmerman of hij deze bedragen naar de gemeente terug wil storten!! krijg van de week bericht van meneer of mevrouw Sammy Huang uit Arnhem?? thans genaamd Scrooghe uit de gelijknamige film dat het is teruggeboekt van mijn nadelig saldo. Deze mensen die nu hun bonussen aan het veiligstellen zijn hebben geen idee wat dat voor een invalide en hartpatient betekend zich niet meer te kunnen verplaatsen!!! hierdoor.!! Wij nederlanders hebben deze bank gered!!! ze moeten nog een half miljard 500.000.000 terugbetalen en kunnen dit niet nee ze hebben nog meer nodig!!! hoezo zakkenvullerij!! Heren met al uw vette salarissen en BONUSSEN waar u nu zo druk mee bent beseft u nu niet dat ik u aan huis gekluisterd ben met deze dagen!!!!
Met al uw geld hoop ik dat u nooit in dezelfde situatie als ik beland!!!!! Ik wens u FIJNE VET VOLGEVRETEN FEESTDAGEN en een FANTASTISCH NIEUWJAAR en hoop dat u bij Oger nog een nieuw pak gaat kopen, overleeft die ook !!! Een teleurgestelde klant van uw bank!!!! NIET OPGELOST GRAAG LATEN STAAN TOTDAT U AKTIE HEEFT ONDERNOMEN!!!!!!!!!! Fijn dat u weer drie weken wachttijd in acht neemt!!!!

Desired solution:

1 oplossing terugstorten naar de gemeente Den Haag!!!!!!
U geeft nu aan dat de klacht is opgelost dit is ZEER ZEKER NIET WAAR !!! mevr. lindsey. Bent u postmedewerkster ? De rest is zeker met vakantie en dhr. Sammy Huang ook?? Dhr. Timmerman nooit gehoord ? De gemeente kan het niet terug laten storten omdat u het afboekte van rekening!!! Dus niet van het kastje naar de muur AUB!!! Het ligt bij U getuige de mail van sammy !!!

De gestorte bedragen zijn verrekend met uw openstaande debetsaldo bij onze bank.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,
Sammy Huang
Mijn Kerst is al verpest en nu het oud en nieuw ook nog eens een keer???

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Janthana, Vervelend dat je dit zo ervaart. Zojuist hebben we telefonisch contact met je gehad en elkaar gesproken en hierbij reageren we op je opnieuw geplaatste klacht. We hebben informatie ingewonnen bij de betrokken collegae en de mailwisseling ontvangen met het verzoek tot terugboeking. In je bericht van 13 december geef je het volgende aan: 'De gemeente Den Haag zegt dat ik zelf contact met u op moet nemen'. Dit is een verkeerd advies van de gemeente Den Haag en niet conform het proces schuldhulpverlening. De schuldhulpverlener is de enige die met toestemming verzoek kan doen tot het vrijgeven of terugboeken van bedragen. Het verzoek tot het terugboeken van het bedrag dient schriftelijk door de schuldhulpverlener te worden gedaan. Wanneer dit verzoek ontvangen is kan de afdeling Insolventie en Beschikking dit verzoek tot terugboeking in behandeling nemen. De schuldhulpverlener kan altijd contact opnemen met de afdeling Insolventie en Beschikking op telefoonnummer 026 – 371 93 48 (lokaal tarief, op werkdagen van 9.00 tot 12.30 uur). Zie ook deze pagina voor meer informatie wanneer je bewindvoerder bent van iemand die onder de Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen, schuldhulp of binnen een faillissement valt: http://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/bewindvoering-onder-wet-schuldsanering.html Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Mevrouw Lindsay, De gemeente heeft contact gehad !! Waardoor men mij als boven adviseerde zelf contact met u te zoeken. Dat is nou precies wat ik voorspelde in ons gesprek. U kunt niets terugvinden, het beruchte van het kastje naar de muur sturen en dan ben ik er van af!!! In behandeling heeft u niks dus de klacht blijft STAAN!! Ik deelde u reeds mede doordat de reactie van uw bank zolang duurde en er geen reactie meer op mijn mails kwamen, mijn consulent thans op vakantie is!!! Wie is er de dupe IK DUS fijne dagen!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Zo dus nu word u allen zakkenvulllers en afpersers bedankt!!!! Ook mijn oud en en nieuw is nu naar de kloten!!! Sammy lindsey met al je beloftes en gezeik van webcare en vooral die minkukel van een Direkteur timmerman die houthakker had moeten moeten worden ipv bonusopstrijker JULLIE LATEN EEN INVALIDE CREPEREN MAAR DAT ZULLEN JULLIE IN JE LEVCEN NOG ES LEREN!! Ik hoop nooit dat jullie in dezelfde situatie zullen verkeren

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ZIELPOTEN ZIJN JULLIE ZONDER GEVOEL EN ZONDER MEDELEVEN OOIT IE ER 1 DIE STRAFT OF DIE JULLIE HET ZAL VERGEVEN?????????

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Zo en nu maakt de Gemeente nog een foutr om de vergoeding weer naar jullie te storten!!!!! Hebben jullie nou geen gevoel Echt geen ene MORES of OPVOEDING genoten???? Ik begrijp dat er een stel boeven aan het roer zit daar!!! In de volksmond heet dat Schorriemorrie!! Alles ten eigen bate !!!! Geen enkele reactie nog zat van al het eten en de Champi ?? Vooral niet reageren en niets van uw Klanten aantrekken doen waar u zin aan hebt!! Schande Schande Schande!!!!!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - EN JA HOOR BANK GENATIONALISEERD !!!! Nou gebeurt er helmaal niks meer we gaan door op de "oude" gebruikelijke manier!!! Nou zijn het ambtenaren??? Nou ER IS NOG STEEDS NIETS OPGELOST!!!!!! Het trek maar aan het koortje en de lucht word fris!!! Bah wat stinkt het hier!!!!!

All complaints of