My complaint:
Met mijn oma van 87 (!!!) wil ik graag naar de musical soldaat van oranje. Ik probeer al kaartjes te regelen sinds oktober en nu hadden we eindelijk een datum waarop we alle 4 konden. Dus kaartjes besteld maar nog niet volledig betaald omdat ik een deel zal betalen met een theater bon. Helaas kwam ik er al een dag later achter dat we die datum verhinderd zijn dus ik heb meteen gebeld met de klantenservice, uitgelegd dat ook nog niet het hele bedrag was betaald en ik het heel graag wil omzetten naar een datum 5 dagen later. Overigens ligt de datum pas in juni!!!!! Dit bleek niet mogelijk en de vrouw zei er even bij dat het nou eenmaal de regels zijn! Totaal klantvriendelijk en niet meer van deze tijd om zo met je klanten om te gaan.
Desired solution:
Ik zou tevreden zijn als ik de kaarten kan omruilen voor de avond een paar dagen later. Dit kost seetickets helemaal niks en aangezien de datum pas in juni valt is er nog genoeg tijd om de kaarten alsnog te verkopen!