My complaint:
Ik heb een aanmaningen gekregen van Fa-med voor een dienst die geleverd is door Meditel. Er zijn daarbij incassokosten in rekening gebracht. Echter, de originele rekening en de herinnering heb ik nooit ontvangen. Doordat ik de aanmaning kreeg kwam ik ervan op de hoogte dat ik die rekening moest betalen. Daarom heb ik toen het originele notabedrag betaald, maar de incassokosten niet. Die wil ik niet betalen omdat ik de rekening en herinnering niet ontvangen heb. Nu krijg ik alsnog een aanmaning voor het betalen van de incassokosten. Ik heb vandaag Fa-med gebeld en het probleem voorgelegd. Ze zeggen dat ze helaas niks kunnen doen. Maar dat lijkt me onzin. M’n andere rekeningen bij Fa-med heb ik gewoon op tijd betaald en de originele rekening inmiddels ook. Waarom geloven ze mij niet dat ik die rekening nooit ontvangen heb? Kunnen zij dan fouten maken en slordig zijn zoveel als ze willen en de klant er de dupe van laten zijn?
Desired solution:
Als de rekening voor de incassokosten wordt teruggetrokken.