Complaint: Wel betaald geen levering

user-153821 on 18 January 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4/12 bestelling geplaatst en betaald met visacard. Op 5/12 werd de bestelling zogezegd verstuurd. Nu 18 januari nog steeds niets. Al meerdere emails verstuurd, mijn klacht is in verwerking. Al 3 dagen na elkaar rappels verzonden, geen antwoord meer.
Zij wachten tot de klant het beu is en de zaak laat vallen. Ik zal blijven mails sturen.

Desired solution:

Geld terug of onmiddellijke herverzending.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent reminder to MiniInTheBox.com to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by MiniInTheBox.com

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by MiniInTheBox.com

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Mijn klacht is nog helemaal niet opgelost. Ze willen mij een coupon sturen, maar ik wil met dit bedrijf niets meer te maken hebben. Heb mijn bankgegevens opgegeven en wacht nu hun betaling af. Wordt vervolgd.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Icoontje opgelost, ONWAAR niks opgelost. 1212040302774155 Bestelling. Uw bericht van 3 februari: Als u liever een terugbetaling wilt, zoals overeengekomen, zullen wij deze voor u verwerken. Mijn bericht met mijn bankgegevens van 4 februari. Wanneer heeft u de euro 10,35 op mijn rekening betaald ? Als ik binnen de 1 week geen betaling ontvang, geef ik mijn klachtendossier mee met mijn vriendin die kortelings naar het Consulaat Generaal in Hong Hong handel en economische dienst zal gaan en de praktijken van Miniinthebox zal aanklagen. Zij zal ook alle klachten via de website ,,klacht.nl,, melden. Ze vermelden een ikoontje OPGELOST, onwaar ! Gelieve mij het bewijs van uw terugbetaling te emaillen. Ik wens geen standaard mails te ontvangen ik wens een persoonlijke aanpak van mijn klacht. Wacht op uw antwoord, Chinese nieuwjaar of niet ! Groeten

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Na 50 emaillen met klachten is mijn pakket zojuist op 12/2/13 na meer dan 2 maanden aangekomen. Ik raad iedereen aan dagelijks mails te sturen aan Miniinthebox zodat ze je beu worden maar na meer dan 2 maanden loont het. Veel moed aan iedereen en volhouden.

MiniInTheBox.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

All complaints of