Complaint: Wel betaald niet geleverd

LouisHol on 16 March 2013 about Blueblizz in category Internetshops - Sport

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 20 februari 2013 hengelsportartikelen besteld en 135 euro betaald via Ideal.
Dan krijg je Uw bestelling
Bestelnr.: 297640
Klantnr. 97535

Besteldatum: 20-02-2013
Dan krijg je op 25 februari de volgende email:Geachte BlueBlizz klant,

Helaas zijn wij in verband met bedrijfsorganisatorische redenen niet in staat uw bestelling

te leveren en / of uw email te beantwoorden.

We hopen u in de loop van volgende week (week 10 / 4 – 10 maart) meer informatie te kunnen geven.

Onze excuses voor het ongemak.

Hoogachtend,

BlueBlizz klantenservice

En daarna niets meer gehoord en zijn niet te bereiken via hun email en telefoonnummer.

Desired solution:

De oplossing voor mij zou zijn de 135 euro retour of de artikelen als nog leveren maar daar heb ik een zwaar hoofd in.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Blueblizz

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Blueblizz to pickup complaint

All complaints of