Complaint: Wel betaald, niets ontvangen!

user-182540 on 06 June 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

6 weken geleden voor 15 euro prepaid simkaart bij Simyo besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Hierover een klacht ingediend. De reactie was dat het product was verzonden. Toch wel vreemd dat vandaag de voicemail van mijn nieuwe 06 nummer kon inspreken. Mijn advies is om niet in zee te gaan met Simyo!

Desired solution:

Gemaakte afspraken nakomen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste meneer van Mechelen, Dat is niet de bedoeling, dat u al zo lang op uw starterspakket moet wachten. Wij zien dat u inmiddels per email contact heeft gehad, maar dat onze collega over het hoofd heeft gezien dat u bij uw bestelling een andere postcode had opgegeven, dan u in uw email noemt. Daar is uw starterspakket naartoe gestuurd. Wij hebben naar aanleiding van de gegevens in uw email uw adres aangepast, en een nieuwe simkaart daarheen gestuurd. Die zult u binnen 2 werkdagen ontvangen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij bereikbaar op webcare@simyo.nl. Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of