Complaint: wel opladen maar geen belkrediet krijgen

user-69809 on 16 November 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte,

ik ben al geruime tijd klant bij simyo, en nooit klachten over gehad, mijn partner is al jaren bij hen.
ik heb tien euro opgeladen, en die tien euro is ook van mijn bankrekening afgegaan, maar ik heb nooit de oplading gekregen.
ik heb hiervoor simyo gemaild, en ik kreeg een mail terug met de vraag om een digitaal betalingsbewijs te sturen en om welk telefoonnummer dit gaat.
ik heb dat ook gedaan, maar sindsdien hoor ik niets meer van hen, ik heb hen terug gemaild met de vraag waar mijn oplading blijft, maar ik krijg geen antwoord meer.

dit is echt geen klantenservice en ik ook al is het maar tien euro, het gaat me meer om het principe dan om het geld.

dit kan niet vind ik, en ik doe zelf qua job klachtenoplossingen en zoveel meer, maar als wij zolang de mensen zonder stroom zouden zetten zoals simyo mij zonder belwaarde zet, dan konden we onze deuren wel sluiten.

ik zou graag willen dat dit zo spoedig mogelijk opgelost raakt.

mvg Van Roy Beatrijs

Desired solution:

dat ik onmiddelijk mijn belwaarde krijg waarvoor ik ook betaald heb

All complaints of