Complaint: Wel/geen valse kaarten

user-53676 on 23 June 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij (groepje van 5 vrienden) hadden voor zondag 19 juni kaarten gekocht via See Tickets (op naam van Eefje van der Linde). Toen wij bij het stadion aankwamen zijn wij gaan vragen bij welke ingang we moesten zijn ,want dat stond niet op de kaarten vermeld, toen bleek dat er vele valse kaarten in oploop waren en onze kaarten zouden ook weleens vals kunnen zijn, dus we moesten ons melden bij een ingang waar een dame achter de computer lijsten kon zien of deze kaarten echt/vals waren. Gelukkig waren onze kaarten dus echt, dus we werden naar de ingang van de veldkaarten gestuurd. Bij de kaartcontrole aangekomen en ruim een half uur in de rij gestaan te hebben, bleek dat onze kaarten niet goed waren en dat we ons bij een andere balie moesten melden “omdat het risico bestond dat onze kaarten vals waren”. Naar ons verhaal (dat de kaarten al waren gecontroleerd) werd niet echt geluisterd, na een lange discussie is er toch iemand meegelopen naar die andere balie en daar werden onze kaarten vervangen voor kaarten die wel geaccepteerd werden. Na een lang uur waren we klokslag 16:00 uur binnen, maar onze stemming was natuurlijk flink gedaald.

Desired solution:

Financiele tegemoetkoming of tegoedbonnen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

All complaints of