Complaint: Welnessvoor2 Bon

user-155078 on 22 January 2013 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wat een waardeloze bon! Als het puntje bij paaltje komt, betaal je meer dan een normale entree dagkaart (op vrijdag en zaterdag bij Lucaya in Oss.) Dat heet dan korting. Op dit moment kan ik niet eens meer online boeken, de actie is namelijk niet actief meer op de reserveringsite van de sauna! Dan moet ik telefonisch gaan telefoneren, kost me weer €2,50.

Dus even opgeteld voor 2 personen:

Via Voucher (14,- Voucher, 2×7,50 Dagkaart extra, 2×7,50 Toeslag vrij- zaterdag, 5,- reseveringskosten, 2,50 Telefonische kosten) = 51,50 voor 2 personen

Via normale weg= 2 dagkaarten á 24euro = 48 euro voor 2 personen.

Dus aan het eind van de rit, betaal je meer dan via de normale situatie.

Desired solution:

Geld terug!
Klanten Beter informeren over voorwaarden!
Bij alle sauna's zelfde voorwaardes houden!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint

All complaints of