Complaint: Werkelijk alles gaat mis! Poging 4… koerier is niet komen opdagen….

user-218321 on 15 December 2013 about Dynalogic in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

-Vorige week heb ik een melding gedaan van mijn kapotte I-phone.
-Op 6 december zou mijn toestel na 17.00 omgeruild worden tegen een leentoestel. Een half uur van te voren zou ik een sms ontvangen. Ik ontving echter geen sms en om 16.50 stond de koerier voor de deur.
-Het toestel was niet klaar (ik had nog niemand verwacht), de chauffeur kon niet wachten en ging op een dwingende wijze in discussie daar ik de sms wel ontvangen zou hebben.
Ik heb mijnheer mijn inbox van de sms zelfs laten zien, gezien zijn zeer heftige reactie. Mijnheer weigerde te wachten tot ik de telefoon leeg had en ging weg. Mijnheer kwam dusdanig geladen op me over dat ik blij was dat ik op dat moment visite had en niet alleen was terwijl deze gast in mijn woonkamer stond. Ik voelde me onveilig bij zijn felle houding.
-De dag erna zou tussen 8.00 en 11.00 het toestel alsnog vervangen worden.
-Om 10.30 had ik nog geen sms, daar ik de dag ervoor er ook geen had ontvangen, ben ik maar gaan bellen. Toen bleek er een sorteerfout te zijn gemaakt. Gelijktijdig kreeg ik een voicemail bericht met deze mededeling.
-Ik zou z.s.m. teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak, echter werd ik op maandag nog steeds niet gebeld voor een afspraak.
-Op dinsdag werd ik gebeld om een afspraak in te plannen, op woensdag werd het toestel eindelijk vervangen.
-Woensdagavond ontving ik telefoontjes en werd er opgehangen, ik kon dit nog niet plaatsen.
-Donderdag ontdekte ik dat de speaker van de leentelefoon niet werkte. Daar ik de hele dag onderweg was voor het werk heb ik toen geen melding kunnen doen.
-Vrijdag heb ik de melding gedaan dat mijn leentelefoon defect bleek te zijn. Deze melding was in de ochtend maar bleek later in de dag nergens terug te vinden te zijn? Dit terwijl ik in dit gesprek te horen kreeg dat ik tijdig gebeld had en dat het toestel vandaag dus vervangen zou kunnen worden.
-Al met al heb ik vandaag 10 keer (letterlijk 10 keer!) met Dynalogic moeten bellen, voornamelijk omdat Dynalogic stug iedere keer mij bleef bellen op mijn defecte telefoon, i.p.v. op het mobiele nummer van mijn werk dat ik had doorgegeven daar de vervangende Iphone niet werkte! Op de een of andere manier leek het mission impossible te zijn op het andere nummer te bellen. Zelfs waar Dynalogic 2 keer achter mekaar belde en mij niet kon horen aan de lijn, ging er nog geen kwartje bij ze vallen dat ik mogelijk niet niet te horen was door de technische problemen met de telefoon en keek men dus niet in het systeem wat er nu eigenlijk speelde. Zucht…. moeilijk blijkbaar.

-Om 17.00(!) is het mij eindelijk gelukt het voor mekaar te krijgen dat het toestel omgeruild zou worden.
-Vervolgens werd ik wederom 2 x gebeld door Dynalogic op mijn kapotte nummer, waarbij ik niet hoorbaar was. Wederom heb ik 2 keer teruggebeld en langdurig in de wacht gezeten.
-Daarna belde iemand me en toen werkte het toestel wel. Dit heb ik direct keurig doorgeven (weer 10 minuten in de wacht, 6 wachtende voor je lijkt het gemiddelde te zijn bij Dynaloigic?) waarop de ruilafspraak afgezegd werd.
-Helaas was het een korte opleving, 2 telefoontjes verder werkte het toestel weer niet en heb ik dus snel weer terug gebeld… Dacht ik… Want ook dit werd uiteraard weer een hele missie…
-Van 19.30 tot 20.30 gebeld om het voor mekaar te krijgen dat het toestel toch omgeruild werd. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, eenmaal zal ik ruim 10 minuten in de wacht, werd er opgenomen en vervolgens de verbinding direct verbroken etc.Toen kreeg ik te horen dat ik maandag maar moest bellen om een afspraak te maken?!? Voor de 100ste keer het hele verhaal uitgelegd en toen werd ik als spoedje ingepland. Keurig… Diezelfde avond voor 1.00 zou mijn toestel vervangen worden. Lang opblijven terwijl ik er op zaterdagochtend erg vroeg uit moet maar geen probleem. Top dat het toch nog geregeld wordt. Chapeau after all… Dacht ik….. maar nee… weer te vroeg gejuichd. De koerier kwam weer niet opdagen. Braaf opgebleven, voor niets. Om 00.30 nog geen sms dat ze kwamen dus ik zag de bui al weer hangen. Heerlijk zo’n betrouwbaar bedrijf… zucht… Uiteraard ook geen bericht, helemaal niets. Toezeggingen van Dynalogic zijn blijkbaar gebakken lucht 🙁

Kortom…. ondertussen een week verder vanaf de eerste dag dat de telefoon afgehaald zou worden en ondertussen al dagen niet meer bereikbaar. En hier betaal ik iedere maand een forse verzekering met vervangend toestel premie voor en daarbij heb ik Dynalogic vandaag ook flink mogen spekken. Het tarief om ze te bellen is 45 cent per minuut en ik ben nog niet 1 keer binnen 5 minuten te woord gestaan. Als je iemand aan de lijn krijgt wordt je vervolgens ook nog 10 keer in de wacht gezet of doorverbonden … Laatste telefoontje alleen al was al met al 1 uur! Tel uit je winst Dynalogic

Desired solution:

-Met spoed een tijdsafspraak dat ik een WERKEND vervangend toestel ontvang
-Bel aub op het ANDERE NUMMER dat nu in JULLIE SYSTEEM staat, daar de telefoon die ik van jullie ontvangen heb NIET WERKT en het dus geen zin heeft om me daar iedere keer weer op te gaan bellen. Daar de speaker niet functioneert, horen jullie me niet!!!!
-Geen dagdeel afspraak maar een concrete tijdsafspraak. Ben nu al 4 keer(!) een dagdeel thuis gebleven / opgebleven en nog geen steek verder. Ik ben zelfstandig ondernemer en heb met de toestanden vandaag mijn werkzaamheden niet eens af kunnen werken!
Ben verder van huis dan met mijn eigen Iphone met een gebroken scherm maar in ieder geval geluid!
-Volledige vergoeding van de telefoonkosten van 10 x bellen.(schatting 2,5 a 3 uur).

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Dynalogic

All complaints of