Complaint: Werkt niet

user-82500 on 30 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 27-01-2012 een youfone blackberry abonement heb netjes gebeld om het te activeren en binnen 4 uur zou ik kunnen pingen ect maar helaas niet.

Nu als sinds half 10 aan het bellen ect wordt van het kastje naar de muur gestuurd en moet van alles proberen.

Alle andere bb abo passen er gewoon in en werken prima.

Tel meermaals een reset gegeven en babterij er ook meermaals uit is nodig volgens hun.

Nu wachten op een mail van de techniche dienst maar heb er een hard hoofd in mensen aan de tel roepen maar iets maar ondertussen kom je stap verder.

Als het vandaag niet werkt dan ben ik er klaar mee en ga ik naar een andere provider ….

Desired solution:

Direct werkt en betere service aan de tel ...

Comment by poster of the complaint

12 years ago - net weer contact met hun en weer hetzelfde verhaal. Nu moet ik weer wachten tot morgen en bij hun staan alle instellingen goed. Echt ongelovelijk zo een slechte service en diensten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 07 February 2012 at 03:57

De klacht is opgelost na bijna 1 week.

De klantenservice blijft erg slecht moet echt verbetering in komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Opgepakt met de klant.

All complaints of